Subject: Rohuneeme tee 65c projekteerimistingimuste eelnõu
From: "Erkki Annama" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Apr 2025 17:26:41 +0300

Tere

Edastan Teile ehitusseadustiku § 31 lõike 2 ja 4 kohaselt arvamuse 
avaldamiseks projekteerimistingimuste eelnõu Pringi külas Rohuneeme tee 65c 
kinnistul kehtiva detailplaneeringu täpsustamiseks (detailplaneeringuga 
määratud hoonestusala suurendamine ja arhitektuuritingimuste täpsustamine). 
Juhul kui Te ei ole oma seisukohta avaldanud Viimsi Vallavalitsuse ehitus- 
ja kommunaalosakonnale [email-masked] 10 päeva jooksul, arvestame, et Teil 
vastuväiteid puuduvad.

Lugupidamisega

Erkki Annama
arhitekt-vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8820

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.